gototopgototop
  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Rekreacija

Vreme je za buđenje

Kako da pobedite „prolećni umor“ koji vas svake godine sustigne na kraju zime? Promenom ishrane, umerenim, ali redovnim fizičkim aktivnostima na otvorenom i druženjem s prijateljima podićićete i stanje duha i energiju tela.

Zima, zima, pa neka je!

Voće i povrće iz zimnice uzmite samo ponekad, za dušu, a neka ih na stolu zameni svže voće i povrće koje je sada dostupno i tokom zime

Beba na moru

Rana jesen je period kada roditelji s bebama i predškolskom decom rado odlaze na more. Ovo je idealno vreme da deca razviju osećaj bezbednosti u vodi koji će im pomoći da lakše nauče da plivaju.

Porodilje i dijete

Porodiljama se ne savetuju teške vežbe i oštre restriktivne dijete u mesecima posle porođaja. Uz umerene aerobne aktivnosti balansirana ishrana je dovoljna da omogući bezbedan gubitak od 3 kg mesečno i povratak u predporođajni stas za 3 tri do 4 meseca

Kreirajte svoj trening

Da bi trening ispunio vaša očekivanja i bio koristan po zdravlje, važno je da odredite pravu vrstu i intenzitet fizičkih aktivnosti. Prije nego što počnete da se bavite nekom fizičkom aktivnošću, jasno definišite ciljeve.

Svi na vežbe!

Vežbanje danas više nije samo proizvoljna, privatna stvar: medicina za svako stanje organizma ima preporuku o vrsti i intenzitetu fizičkih aktivnosti. Pogledajte primer preporuke fizičkih aktivnosti za prevenciju srčanih oboljenja